www.manfree.loxblog.com بلاگفا بدترین سرویس دهنده وبلاگ
مرد آزاد
مردان آزاد انديش چگونه مي انديشن

وبلاگ ، درست کردن وبلاگ،آموزش ساخت وبلاگ و....

اینها بیشترین عباراتی هستن که توسط بسیاری از کسانی که می خواهند وبلاگ نویس شوند در موتور های جستجوگر نوشته میشود یکی از نتایج جسنجو بدون تردید بلاگفا است که برای یافتن مشتری از بی اطلاعی افراد سوء استفاده کرده شاید اگر کمتر کسی بداند که سرویس دهنده های بهتری در رابطه با وبلاگ وجود دارد هرگز به سمت بلاگفا نمی روند.


دلایل بیشماری وجود دارد که نشان میدهد بلاگفا اگر چه قدیمی ترین سرویس وبلاگ دهی است اما امکانات چندانی ندارد و سرویس دهی به روز و قدرت مندی ندارد شاید بلاگفا آنقدر که محدودیت برای وبلاگ نویس ایجاد منماید امکاناتی در اختیار او قرار نمیدهد .

بلاگفا برای در آمد بیشتر حتی وبلاگ نویس را تحت فشار می گذارد  وحتی گاهی وبلاگ شما را بدون هیچ اطلاعی مسدود می نماید و دسترسی به وبلگ شخصی برای خود وبلاگ نویس و چه دیگران غیر ممکن می نماید. گاهی حتی برای گذاشتن یک کد اضافی یا کدهای متفرقه ناگهان وبلاگ شما را مسدود می نماید به عبارت دیگر شما را تحت فشار میگذارد .به عبارتی شما از انتخاب کد های قالب وبلاگ طبق نظر خود یا گذاشتن کدهای متفرقه برای جذب خواننده وبلاگ محروم می نماید اگر در کد انتخاب شما برای وبلاگتان تنها نام سایت ارائه دهنده آن کد باشد اجازه درج آن کد را نمی دهد . گاهی بدون اطلاع به مدیر وبلاگ کد قالب انتخابی شما و کدهایی که برای زیبایی وبلاگتان گذاشته اید را حذف می نماید. به عبارتی نسبت به دیگر سرویس دهنده های وبلاگ بسیار شما را محدود میکند.

امیدوارم که قبل از انتخاب سرویس دهنده وبلاگ خوب تحقیق کنید تا اشتباهی را که من مرتکب شدم شما مرتکب نشوید پس قبل از انتخاب سرویس دهنده خوب تحقیق کنید بعد شروع به نوشتن مطلب نماید تا مانند من بعد از ماه ها وبلاگ نویسی ناگهان غافلگیر نشوی وبا مسدود شدن وبلاگتان مواجه نشوید بخاطر چند کد.

حال به شما این سرویس دهنده وبلاگ که ای کاش زود تر از این ها با آن آشنا شده بودم را به شما معرفی می نماییم.

www.loxblog.com

www.loxblog.com

است که به مراتب داری امکانات بیشتر و سرویس دهی به روز است باید امکانات آن را در مقایسه با بلاگفا ببینید تا ممتوجه شوید من چه میگویم.البته گمان نکنید من صاحب این سرویس دهنده یا دوست صاحب آن یا نفعی برابی من دارد فقط برای اینکه شما هم مانند من نشوید این سرویس دهنده را معرفی کردم.

سرویس دهندگان ئیگری هم هستن که بهتر از بلاگفا میباشند.

www.mehrupload.ir
سرويس آپلود عکس
رايگان و بدون محدوديت
www.mobi3nter.com
جديدترين هاي دنياي موبايل
نرم افزار ، بازي ، تم ، اس ام اس ، ترفند و ...
www.nabegheha.com
سايت نابغه ها
گرافيک ,آموزش , قالب
تبليغات شما در اين مکان
آگهي متني شما
تماس بگيريد!



تاریخ: دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط آزاد انديش

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 195134
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

-------------------------
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
------------------------- ------------------------- -------------------------
-------------------------